tirsdag 28. september 2010

LYSSNA!


Hallo damer!
Eg driv min eigen vesle "misjon": Lars Demian-misjonen. Ja, han finst nederst i bloggen min. Dette er eit nytt forsøk på å få fleire til å leggja merke til denne fantastiske artisten. Tekstane er knakande gode, musikken likeså. Har vore på eit par konsertar med han - terningkast 7, spør du meg! ;)
Sangen eg legg ut her, er veldig trist, og veldig vakker. Sjekk ut folkens! Sangen heiter På den andra sidan.
(ikkje dum å sjå på heller han karen her..... ;) Bildet er frå Krokstrandfestivalen, i nærheten av Strømstad i 2006)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Han har ein liten misjonsforening her ute og. Og som det står i skriften: Hvor to eller tre er samlet i mitt navn....osv. Mannen er fantastiske, og han har ALT! Og berre som ein liten tilleggsopplysning (siden MammaMY er så beskjeden) MammaMy og Bjørnsen kjenner han (litt). MammaMy har vore på scenen og gitt han ein klem, og Bjørnsen hjelper han med å skrive autografer og slikt...:) Snart klar til ei nye konsertoppleving nå kjenne eg. Klar du og MammaMY...?
Mvh. Din gode venn Bjørnsen

Lina sa...

Aldri hørt om han der gitt... Men han minte meg om en svenske jeg ikke husker navnet på....hmmm... Han Lars er sikkert glad for all reklamen han kan få. Og sikkert råglad for klemmen han fikk også... ;)

Related Posts with Thumbnails