tirsdag 14. september 2010

7 TING


Takk til Pia, som gav denne til meg. Det var jo veldig kjekt, for då fekk eg fotografera og visa fram 7 duppedittar som er uunnværlige for meg. Om bloggen min er kul? Tja, kanskje det, sånn innimellom iallefall.

I tilfeldig rekkefølgje:




Spegl må ein jo ha! Sjøl om det av og til kan sjå ut som eg ikkje har det.





Mobiltelefon sjølsagt, eller TELEFON i det heile teke. Hadde nok hatt eit ytterst skralt nettverk utan denne dingsen tenkjer eg. Ok, småbrødre: UNNSKYLD for at eg lo hånleg og himla med augene då dåkke hadde "forstått det" lenge før meg - at mobiltelefon må ein ha... For det skulle eg ALDRI ha! Steinteit, mobiltelefon liksom?





Kaffikjel, med kaffi oppi. Den har redda mange situasjonar. ;)




Tørkerull. Eg er storforbrukar! Tørkerulljunkie, er det noko som heiter det? At det er en nyttig ting kan ingen komme fra.




Vippestol. Utan denne hadde eg aldri fått dusja for eksempel. Reknar med at vippestolen forsvinn ut av må ha-lista i framtida. Så ja, dette er ein midlertidig uunværlig ting. Jaja, skal aldri sei aldri, kanskje har eg 7-8 nye barn om 10 år? "Og lykken ville ingen ende ta, liksom?"



Pinsett. Er med overalt. Øyenbryn, skjegg, bart og det som verre er. Say no more. Ein får gjera det beste ut av det ein har fått, eh, tildelt. Neida, slapp av, eg går ikkje berserk - dersom nokon i dette øyeblikk skulle sjå for seg overnappa bryn i klovnefasong. ;)


Radio. På P1 eller Radio Norge.


Synes du at du har ein kul blogg, så fritt fram - vis oss 7 uunnværlige duppedittar. :)

7 kommentarer:

Snuskebassa sa...

Hei, det var en mengde nyttige ting. Den skal du ha :-)
Vippestol! Uunnværlig, i starten. Den er ikke lenger med på min må ha liste.... Men så er det nye ting som kommer til :-))

Shy sa...

Ja, tenke seg til om vi skulle greie oss utan mobil! Litt irriterande å gje småbrødre rett då, men, men

Unknown sa...

Her var mange uunnværlige ting! Stort sett enig i mykje her, men har aldri hatt vippestol. Syns vi har for lite hus til å ha slike ting stående på gulvet... :)

Pia sa...

Vippestolen har vi kvitta oss med, men det var kjekk å ha. Pinsett, ja...og hårvekst...ikke minn meg på det...

Elisabeth, innerst i veien sa...

Tørkerulljunkie - definitivt et ord. ☺ Og jeg burde tatt en sving med pinsetten, kom jeg på.

Trollmora sa...

Huff og huff, så skitten vi ville ha vært uten vippestol!! :) *ler*

I dag bruker jeg pc-tiden min på å besøke alle dere som jeg er innom å leser hver eneste kveld på sengekanten via mobil og som jeg har på bokmerke-lista mi :) Jeg orker ikke legge igjen kommentarer med mobilen så jeg bestemte meg for å bruke pc i dag for å legge igjen et lite "hei" og i alle fall fortelle at jeg er ivrig leser av bloggen din! :) Jeg sjekker hver kveld etter oppdateringer og jeg koser meg fælt, enten fordi jeg blir underholdt, inspirert eller en kombinasjon av begge :)
Jeg ønsker deg en fin dag og supre bloggdager fremover :)

Pafrika Og Belkini sa...

Må ha kald boksecola. Mmmmm!

Takk for kommentar, og tusen takk for følge! Her stikker jeg innom igjen :)

Related Posts with Thumbnails