tirsdag 11. mai 2010

RIKT NATTELIV

Kanskje eg er blitt sjuk? Sånn oppi toppen, du veit. Og sidan eg ammar, KAN mjølka ha gått til hovudet på meg? (det skjedde nemleg, med tipptippoldemor eller kven det nå var, etter kvar av alle 15 fødslane så fòr mjølka rett og slett opp i topplokket på henne, blir det sagt/kviskra). Eller kanskje eg berre manglar INPUT frå menneske som seier andre ting enn fis-bæsj-rompe eller arøøøøøø? Kanskje har eg vore for lenge innandørs i vinter, vèrfast pga snø kombinert med mangel på piggdekkhjult vogn og dårleg brøyting?
Takk Gud for denne bloggen! Og det er her "problemet"/sjukdommen ligg, for eg har nemleg begynt å DRØYMA (ein stad inni den avbrotne søvnen vel å merka) om hu som bur innerst i ein vei, om fjase-Bergljot, om Trine med tvillingane, om Pia sin forunderlige verden..... Er det og normalt kanskje? I alle fall er det litt pinleg, at blogginga lever sitt eige liv når eg altså søv... Og nå trur du kanskje at eg ikkje har venner her i VIRKELIGHETEN. Joda, plenty venner òg ser du. Alle sorter venner i grunn - svarte, kvite, tjukke, tynne, morsomme, venner inne i skap og venner ute av skap, gode venner, dårlege venner (jepp, det og). Men eg kan i grunnen ikkje gjera greie for nokon av desse draumane, ingenting spennande, berre vas, men drøymer gjer eg like fullt. Så, nå har eg fortalt det.

5 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ho, ho, trenger ikke mjølk i toppen. Jeg drømte faktisk om noen fra bloggverden i natt jeg også. Hi hi.

Bergljot sa...

Jeg har også melk oppi skallen (kan det være osmose?) En god forklaring på mye rar atferd - men til nå har jeg ikke drømt om medbloggerne mine - så vidt jeg husker, da.

Pia sa...

Jeg har det litt sånn jeg og. Blogginga går meg til hodet. Litt gal. Pytt pytt. Ha en fin kveld!

Trine sa...

Ja, blogging på godt og vondt, sier nå jeg :)

Lina sa...

Haha.....akkurat som om jeg skulle ha skrivi det selv!!! Har faktisk nesten gjort det og... :D

Jeg tror ikke topplokket mitt hadde overlevd uten bloggen min. Jeg liker ikke yatzy eller kryssord, så da ble det blogg...

Liker bloggen din og forresten! :)

Related Posts with Thumbnails