onsdag 19. mai 2010

HÅR

Så skjedde det som eg har frykta, og som eg har HØYRT om: eg har fått måne (!). Iallefall kraftige viker..... Fasiken, alt ein ofrar for å setja desse søte små til verda! Joda, eg har amma vekk heilehalve manken, og kan faktisk konkurrera med brødrene mine om kven som har tynnast pannelugg!!! Rett nok er eg "godt utstyrt" med hår frå før. Det inneber for eksempel at eg kun har 1 øyenbryn dersom eg ikkje er snar med pinsetten. Og bikinilinja, den strekk seg ned mot knehasane om eg ikkje passar godt nok på. ogsåbortetter ogsåbortetter
Altså, eg var tvungen til å gå til frisøren og kjøpa meg ein slags hentesveis. Og eg, som endeleg hadde fått laaangt hår! Nå har eg PRAKTISK KONEKLIPP. Dritfint. -Og lyse striper (les:platinablond) -Og frå naturen si side: svarte bryn. Får nok snart jobb i Skippaguru eller deromkring.

6 kommentarer:

Bergljot sa...

Ha ha ha;-) Det høres ikke lystig ut, du. Jeg røytet som en golden retriever etter jeg fikk min yngste, det var fælt. For jeg har nemlig IKKE mye å ta av. Og så la jeg meg til en lei vane; jeg dro hånda gjennom manken for å få bort de løse hårene sånn at de ikke havnet på klærne. Dro sikkert ut mange som ikke var løse, også. Skippaguru, du liksom;-)

Trine sa...

Hahahaha - nå sitter jeg og ser deg for meg - med 1 øyebryn og hårvekst som den finske urskogen nedentil. Jeg tror du er en pen dame - så beklager ;)
Jeg er oppriktig lei meg for at du mister håret. Men det er i allefall en god egenskap at du kan fleipe med det!! Og det finnes helt sikkert vellykkede hentesveiser. Du har sikkert en av de.

Elisabeth, innerst i veien sa...

For at vi skal kunne komme med vår helt oppriktige mening om denne månen og hentesveisen, forlanger jeg et bilde av elendigheta - NÅ!

Anonym sa...

For meg er du nydelig, uansett! mvh din gode venn Bjørnsen.

saknod sa...

have a peek at these guys Fendi Dolabuy informative post https://www.dolabuy.su go to the website Dolabuy Bottega Veneta

phabee sa...

n9j82v9z95 u8g49s8p22 m1f03k6j73 b2a59x9m44 n4q69j3s39 f7l27l4j58

Related Posts with Thumbnails