lørdag 26. mai 2012

SYDENFØLJETONG, 6

Lei nå? -det kjem meir, du må hugsa på at det er sjeldan me er utanlands ;)

Kvar dag gjekk me i tog! -med Bamse, Verdens Sterkeste Bjørn. Festlige greier det der. Toåringen var veldig fasinert av figuren. Ho sprang ukritisk etter bamsen, for å klemma han, heile tida. Storebror derimot, hadde verden beste kommentar når det gjeld Bamse: "eg såg glidelåsen, mamma, eg såg glidelåsen!!"

Forresten , det var eit tog til som me gjekk i.... syttandemai-tog sjølsagt! Det var verdt heile turen å sleppa å stryka 5 bunadsskjorter dette året. I tillegg var det ingen ulempe sånn reint vèrmessig. ;)
Sanninga er at dette året hadde me tenkt å hoppa direkte over heile 17.mai-feiringa. Reknar med å komma sterkt tilbake når pliktene kallar om nokre år...
Og er det ikkje litt freidig å feira den norske grunnlovsdagen når ein er i eit framandt land, eller?
Uansett, eg hadde høyrt rykter om nordmenn i syttandemaitog langs bassengkantane før, så eg lurte to små flag med meg i kofferten, i tilfelle me "måtte"...
Jammen måtte me!
Svensk syttandemai trur eg me kallar det! Det skal dei ha, dei svenske guidane - dei slo i bordet med eit sceneshow utan like: Fairytale, La det Swinge og YMCA..... Trur ikkje eg utbroderar det vidare, din tanke er fri. ;)
Related Posts with Thumbnails