onsdag 30. mai 2012

SAVONAROLA

"Eg trur på mennesker som brenne. Det knitre djupt i de ei meining...."

Strofene er frå Vamp sin sang Savonarola, der teksten er skriven av Kolbein Falkeid.
Engasjerte menneske er flott. Menneske som brenn for noko, og som bidrar til nytte for fellesskapen, det har eg sansen for!
Menneske som kun har nok med seg sjøl, sitt og sine - skeptisk!

Men, ein kan vel ikkje vera engasjert i alt?
Sjøl ser eg på meg som ein engasjert person. Men det er eit stort, svart hol der, og fornuften seier eg burde skamma meg... Men eg klarer berre ikkje å bli engasjert i miljøvern! Det bit liksom ikkje på.
Nevner nokon ord som co2-avgift, global oppvarming, ja, då er eg avlogga i topplokket før setningen er ferdig.
Eg burde vel bry meg? Ja, sikkert det.
Allikevel har eg min eigen miljøkapanje, ein svært innsnevra ein, med logisk brist:
Eg legg igjen pappemballasjen i butikken når eg kjøper topakningar med Pampers-bleier! :)))
Ingen annan emballasje, berre denne.
Trur ikkje det er miljøhensyn som motiverar meg, det er nok heller det at papirdunken stadig vekk er full her i huset. For joda, sjølsagt kildesorterar me. Nokon har bestemt det.

Sånn, då har eg skrifta for det.

3 kommentarer:

Pia sa...

Vi har holdt på med miljøfyrtårnsertifisering på jobb. Jeg er litt lei av kildesortering.

Hello Baby Lou sa...

Hehe, engasjement kan være så mye. Lokalt engasjement, for eksempel. Det å se de som er i nærmiljøet.

Kildesortering henger over meg som en stor, mørk sky. Burde burde droppe kjøp av produkter med mye embalasje eller kildesortere ordentlig. Men så blir det gjerne med tanken..

Fortsatt fin uke!

Anonym sa...

First of all I want to say terrific blog! I had a quick question which I'd like to ask if you do not mind. I was curious to find out how you center yourself and clear your mind before writing. I have had trouble clearing my thoughts in getting my ideas out there. I truly do take pleasure in writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally wasted simply just trying to figure out how to begin. Any ideas or tips? Cheers!

Also visit my website; Dorothy Hazouri

Related Posts with Thumbnails