lørdag 10. april 2010

UT

I dag har me vore på bytur- mann, mus og 2 stk Frø. Litt vellukka. Og litt stress. Morsomt å sjå på (dvs GLO på) andre familiar som òg er utandørs. Men Mannen hadde IKKJE Hawai-skjorta på, sjøl om det var 8 varme grader... Ikkje alle koner som er like strenge og biske som mammaMy tydeligvis.
Kafè prøvde me oss òg på. Eg rakk ein halv kopp kaffi før puppen måtte fram. Små Frø blir plutseleg VELDIG svoltne. Litt større Frø kan bestikkast med is og denslags.
Og så blei eg "lurt"- Mannen overtala mammaMy til å kikka på eit fjernsyn han hadde sett (hadde lyst på sikkert) inni ein butikk. Det han gløymde å seia var at det var eit 3D-fjernsyn. Ja, eg MÅTTE ta på meg nokre teite briller. Særlig. Har blitt lurt før eg, i fjernsynsverdenen- ein gong måtte me kjøpa nytt, for det me hadde kunne eksplodera - sa Mannen. Lettlurt eg visst.
En spennende dag for Josefine.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Syns godt han kunne fått på seg hawai-skjortå, så kunne du hatt på deg eit fint bast skjørt :) Noen tror vist at det er sommeren som er kommet, når solå vise seg ein dag eller to. På min kjøretur fra heimen og opp i det lokala sentrum kjørte eg forbi to yngre damer i singlet og kort shorts og ein stk mann i shorts og INGEN skjorta - verken av hawaislaget eller den mer respektable sorten, men han va naturligt brune eller gjerna mar svarte, så eg blei ikkje blenda av han slik eg blei av de andre to frøknene. Ellers på veien va det både dunvestar og stormbergjakkar - så utvalget va blanda...
Syns forresten eg ser deg, mannen og storeFrø med kver dokkas par med fine briller, i sofaen ein fredagskveld - gjerna vanskeligt å finne et par i rett størrelse til lilleFrø, men hu bler jo større hu og.... og så måtte dokk hatt någen ekstra par hvis et noen gjerster dukka opp - ein fine forsamling kunne det blitt :) K

MammaMy sa...

mm, allaslags løye K. ;)

annegrete sa...

Så FANTASTISK godt du skriver! Nå har jeg lest og lest, smilt og ledd. Jeg ble virkelig i et eksepsjonelt godt humør av å være her inne, så derfor må jeg nok fortsette med det altså:)
God ny uke!
:)Anne Grete

Related Posts with Thumbnails