fredag 23. november 2012

BABYSANG

Skal eg overdriva litt? : Nå har eg gått på babysang kvar fredag kl 1030 i cirka 5 år. Festleg!
Var nok ein smule meir entustiastisk den gong då, for fem år sidan, då eg trappa opp på synginga med ein  seks veker gammal baby... Men det var kjekt, og litt rørande, der me sto der og sulla blant såpebobler og rytmeinstrumenter.
Storelitlesyster er vel den som har fått gått minst på babysang. Allikevel er ho den som syng mest her i heimen. Stakkar liten, då ho var i babysangalder låg mora kvalm på golvet/i senga med nytt Frø i magen. Det blei liksom ikkje heilt naturleg å syngja då.
Minstefrøken ruuule på babysang, iallefall gjorde ho det idag. Eg sjølv er blitt litt meir slik overlegen, blasert, og ser med eit skråblikk på alle desse nye mødrene som ennå har normal hudfarge under augene.
Men vaflene er gode ennå, og kaffien - i kafeen etterpå.
God helg!

4 kommentarer:

Pia sa...

Babysang pleier å være bra, da! Jeg (og noen barn) har både vært med på sånn "Musikk fra livets begynnelse" og Frelsesarmeens babysang - begge deler har vært bra:)

Unknown sa...

Har aldri gått på babysang, fakttisk, men det høres jo veldig koselig ut da. Særlig det sosiale, minst like viktig :)

mohamed abdellatif sa...

ابادة حشرات
شركة مكافحة النمل الابيض بالخبر
شركة مكافحة النمل الابيض بابها
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالدمام

mcfetoo sa...

replica bags gucci check that p3r36k1s91 replica bags in gaffar market useful reference n1h34s2e47 louis vuitton fake zeal replica bags j2i38y5y70 best site m3s22t7m38 replica bags online replica bags sydney b6r43k7f42

Related Posts with Thumbnails