torsdag 20. september 2012

POTETSLANG

Potetbinge, er det heilt utgått på dato eller? I min barndom, for snart hundre år sidan, var det mange som hadde potetbinge i kjellaren, og nokon hadde eigen potetkjellar utandørs -under ein slags haug på ei mark... Kanskje dette berre var på mine heimtrakter?
Uansett, miniFrø burde ha vore barn då, på den tida. Ho har nemleg funne ut av kor potetene blir oppbevarte her i huset, i ein pose på vaskerommet. Der går ho og forsyner seg kvar dag, med 1 stk potet, som ho forøvrig kallar "ball". (kva skal ein med alle desse flotte lekene?)
Heilt greit forsåvidt. Det er berre det at ei uoppmerksom mor ikkje alltid får med seg kor desse potetene hamnar i løpet av dagen.... Men det vil vel visa seg til slutt, for dei spirer vel etterkvart med nye skudd?
Mange heite poteter blir det uansett i denne heimen, for dei blir gode og varme etter eit par timar i dei små nevane. ;)
Tenk om ho vèl å svelgja poteta. Får me ei dansktalande i familien då?

2 kommentarer:

Pia sa...

Ha ha, poteter egner seg bra som baller.

Shy sa...

Potetbinge! Lenge sidan eg har høyrt det ordet, - og eg kjem på no at vi hadde det heime når eg var lita.

Related Posts with Thumbnails