fredag 8. juni 2012

DIRTY MY

My har vore blant folk igjen, nærmare bestemt på sommarfest med jobben.
Stas er det, å treffa kollegaer, pynta seg litt, skru på hjernenivået ein level over husmormodus, ta med veska si og trippa avgårde....
Reint triveleg var det, og mette blei me. (denne typen festar sluttar alltid før midnatt, men det er ei heilt anna historie)
På tide å gå heim, då hadde me sunge både Kostervals, Bedre og bedre dag for dag og Det blir atter sol og sommer..... (you bet!)
Det er då det skjer: My skal fiska bilnyklane opp frå veska, tar tak i metallet eg kjenner, og drar opp eit sett handjern. Jepp!
(skulle ikkje sagt noko dersom det var på sommarfest med husmorjobben eg var)
Og tanken er fri, og ein kan forklara seg i hel og alt det der. Dette var vel juicy stuff?
Eg flasha handjerna eg. Ho-ho. Litt ryggrad har ein jo.
Sanninga er at storeFrø fekk desse handjerna til jul. Handjerna har tydelegvis blitt oppbevarte i mi veske og blablabla.
Dette kan du velja om du vil tru på. ;)

4 kommentarer:

Janet sa...

Hihi. Fantastisk. "Bedre og bedre dag for dag" og håndjern. Vel...

Shy sa...

Haha! Dirty My, jahaja ;-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha ha, nytt renome og rykte på jobben nå. Dama som alltid har håndgjerna lett tilgjengelig. Tipper de er misunnelige på den hete sexinga di.

Her på Sandaker sa...

Haha! Fantastisk! Og jeg sier som Elisabeth, tipper de ble misunnelige jeg!

Related Posts with Thumbnails