søndag 13. februar 2011

TOMT I ØVRE DEL

Sånn, DER tenkjer eg! Då var det over for denne gong, og attributtene/balkongen/frontpartiet får pause, ei stund. Javisst har eg amma, jøss bevares..... Ingen sak det vel? Sjølvaste Moder Jord, det er nok meg. 1 person i magen og 1 person slik, eh, rett på utsida.
Amming er eit ømtåeleg tema, skjønar eg. Difor skal ein vera forsiktig med å slå seg, ja- på brystet, når ein liksom har "fiksa det". Eg tillet meg å harselera litt med dette, på eigne vegne, for dei som kjenner meg godt veit at for meg er amming eit måltid, og stort sett berre det. Og sjølv skulle eg ALDRI amma nokon som hadde sko på seg.... Vel, nå har eg gjort det og. Det var den døra eg stadig vekk møter meg sjøl i. ;)
Ok ordning i grunn, frå naturen si side.
Passande innlegg dette kanskje, på ein morsdag?
Forresten, ynskjer ein seg gåvekort til plastikk-kirurg når ein skal runda 40 om eit par år? Eller skal eg satsa på ein kraftig push-up?

5 kommentarer:

Pia sa...

Du får satse på push-up. Med innlegg.
Her er nok amming mye mer enn et måltid, og ikke aner jeg når vi skal få gitt oss. Men ho er da så lita forsatt;)
Ha en fin morsdag!

Shy sa...

Amming er ei ok ordning! Både trist og godt å bli ferdig med! Amma siste til ho var 1,5 år.
Og no er det hverken push up eller kirurgi :)
God morsdag!

Siri sa...

Amming er fint og koselig og slitsomt og deilig å være ferdig med når det er over og jeg tar meg i å savne det - og det stikker noen ganger i puppen når jeg hører spedbarn gråte.

SURRESILJE sa...

Gratulerer med vel overstått. Jeg har vel hatt ganske lik innstilling som deg med at amming bare har vært mat, og jeg må si at jeg syns det er deilig å være ferdig. Vurderer en dyr BH fortløpende!

Unknown sa...

He he! Godt å ha ein ørliten pause. Måtte avslutte amming av førstemann eg og pga eit plutselig nytt svangerskap :)
Men med ho siste veit eg ikkje kva tid eg skal slutte. Kanskje den dagen eg begynner å amme ho når ho har skoa på ;)

Related Posts with Thumbnails