onsdag 23. juni 2010

I TÅKEHEIMEN


Javel, då har det manifestert seg i bloggen og. Svart på kvitt, eller svart på lyseblått. AMMETÅKA, meinar eg, og viser til gårsdagens innlegg, der eg var hellig overbevist om at det var måndag! (og det var før vinglaset)
Syntes det blei litt vèl mange kommentarar om vekedag. Og levde i trua på at det var måndag, heilt til eg la meg i går.. DÅ oppdaga eg det -at det var tirsdag. Det var nesten som eg måtte stå opp igjen for å forklara meg i cyberspace. ;) Men idag, idag er det onsdag, trur eg.

5 kommentarer:

Shy sa...

...eller lille-lørdag!

Trine sa...

Klar for torsdagsvin idag?

(jeg har en slump deilig vin igjen på flaska fra igår. Og siden det snart er helg - og været er litt grått - tror jeg nesten den forsvinner idag. Om enn ikke annet for helsegevinsten`s skyld... En bitteliten skvett om dagen, vet du.... har jeg hørt.....)

Anonym sa...

"Hvilken dag er det i dag...:)" Forstår godt det med ammetåke, og feil av dagane. Men at MammaMy ikkje tar et direkte hint om at ho tok feil, det bekymra meg meir. Anar me ein liten personlighetsforandring? Eg oppfordrar derfor alle som følgjer denne bloggen til å fylgja særs godt med. det er viktig at MammaMy får konstruktive tilbakemeldinger på alt som kan virke litt "spesielt". Ho har tross alt to små frø, og Mannen ho skal ta seg av. Mvh. hennar gode venn Bjørnsen.

MammaMy sa...

:) :)

Unknown sa...

Hehe, kjenner til den tåka ja. Må advare deg om en ting; det kan bli kronisk etter 2-3 år med lite søvn, bare så du er klar over det. (Grei unnskyldning å ha. I dag er det torsdag, tenkte bare å presisere det. Større grunn til et glass vin på torsdag enn onsdag, liksom.

klem ;=)

Related Posts with Thumbnails