søndag 6. juni 2010

RYDDETID IGJEN

Kom til å tenkja på ein ting: har nemleg kjøpt meg ny pengetaske. Og den har eg installert idag. Slike ting tar TID, iallefall når ein finn så mykje rart i den gamle... Eg nemner i fleng: rutetabell for KystbussenFlaggrutenFerja (alle utgått på dato i 2006 eller noko), lottokupong frå februar (vant ikkje), lånekort til biblioteket i Bergen (hallo! Det er 12 år sidan eg budde der), bonuskort for SAS (driv dei framleis med bonuspoeng forresten?), julefrimerker frå 2008 (sukk), OG: bilder. Og det er desse bildene som fekk meg til å fundera på ein ting. Du veit, slike små passfoto me hadde av kjærestar og liknande i ungdommen, -har slike bilder ennå eg visst, i pengetaska. Ikkje akkurat av kjærestar då, men av diverse barn (ikkje mine barn), av ein tidlegare kollega, av eit syskenbarn osv. Det anar meg at det kanskje er litt passè? Eller? Er det ikkje slik at bildemappa inni mobiltelefonen har erstatta denne funksjonen? Har mange bilder der og eg, av mine barn sjølsagt. :) Alle som viser eit snev av interesse får sjå/må sjå. Så det så. Greit med ei opprydding av og til. Veldig greit å rydda på eit så lite område som ei pengetaske iallefall, lettare enn å rydda eit heilt rom, for ikkje å snakka om eit heilt hus! By the way: fant litt pengar òg faktisk, mange femtiøringar. Korleis er det med deg? Har du bilder i pengetaska?

10 kommentarer:

Pia sa...

Jeppsan, har mye rart i pengetaska. Eller pengeboka, som jeg sier. Bilder, kvitteringer, diverse sånne bonuskuponger og klippekort som sikkert har gått ut på dato. Burde ta en opprydding.

Lina sa...

Nå ble jeg litt usikker om du faktisk surrer rundt med ei rumpetaske... eller er det faktisk lommeboka du prater om? Jeg velger å tro det. Lommeboka mi er en gullfarget pung med to lommer. Den ene inneholder diverse kort, den andre SKAL innehole penger. Thats´s all folks! :)

MammaMy sa...

Hm, rumpetaske, det er fint. Men det har eg kun når eg er på charter-tur. He-he :)

Anonym sa...

Eg har bilder eg, i lommabokå... Av mine søte små, 2 av kver faktisk og et av meg sjøl :) K

Trine sa...

I min finnes bleierabattkort, kaffekort fra div kaffehus, frimerker, noen mynter (innimellom) OG bilder av 2 av ungene og søstera mi. Oi - her må det oppdatere: Tvillingene rett inn i nærmeste fotoboks!!!

Shy sa...

Bilder av familien er eit must! Anar igrunnen ikkje kvifor? Må kanskje være fordi eg før hadde sånn raud lommebok med 2 "hjertevindu" med plass til kjæresten og meg sjølv.
Borsett frå MASSE pengar, så fann eg ein liten lapp med det fyrste jenta mi har skrive :-), diverse kort og ein utgått resept.

Karen i hagen sa...

Herlig!
Jeg har akkurat begynt med pengepung igjen. En for penger, en for kort, en for utenlandsk valuta (å, har så lyst til å se på meg selv som en som plutselig befinner meg i utlandet og plutselig trenger valuta. As if...)
Min mann begynte å bli gal av at jeg aldri visste hvor verken kort, penger eller nøkler var...
Men det var fint lite plass til passfoto i disse takene... Hm...
og visakortet ligger fremdeles og slenger på stadig nye stedet i huset. Så jeg tror nok ikke jeg har så mye å komme med...

Mammarie sa...

Hm. Jeg HAR vel strengt tatt ikke noen lommebok...tror jeg...

Unknown sa...

this contact formvisit this web-site my review herenews navigate herevisit site

hathoughsh sa...

replica bags hermes useful reference e6j65m7w71 replica bags south africa anonymous o2p58n5t73 louis vuitton replica handbags replica bags nancy v6h90m9k18 check my reference g3d40j5l79 7a replica bags wholesale replica bags

Related Posts with Thumbnails