lørdag 22. mai 2010

RYDDETID

I dag har me rydda litt. Eg utnemde meg sjøl til Observatør då Mannen skulle rydda (les:kasta) i klesskapet sitt... Kunne med glede gjort det sjøl eg altså, rydda i hans skap, men den tilliten gir han meg ikkje. Rart det der. Fant mykje, eh, spesielt - kan du sei. Maaange t-skjorter med stilig (?) trykk, altfor korte og altfor utvaska. I sekken med det! Og faktisk ein del med merkelappen på, men allikevel ikkje NYTT, kanskje opptil fem år gammalt - det sorterte under "gåver frå svigermor", dvs MI mor, i størrelse Small eller noko i den dur.... Fine kortbukser fann me òg.. Og i tillegg ein del gledelige gjensyn for Mannen. "oj, der er jo den!" (har nemleg min eigen taktikk for å få litt SIRKULASJON i bruken: (ja, det ER eg som legg klær i skapet etter vask) brukar nemleg å gøyma ting eg er lei av bakerst/nederst i skapet, for Mannen tar sjølsagt det som ligg øverst/fremst på seg. Trur kanskje at eg er avslørt nå.) Rydda litt i mitt skap òg altså, diverse mislukka impulskjøp og slikt. BRUN bluse liksom? Hallo! Det blei varmt foran klesskapet til slutt. Varmt, ikkje HETT! For me var 4 personar der, i det litle rommet, inkludert 1 fotball og 1 vippestol og 1 gravemaskin. Slik lever dei der.

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Herlig taktikk i skapet. ☺ Deilig å få rydda litt/mye, da kan du fylle på med nye impulskjøp.

Trine sa...

Ha ha. Jeg gjør det samme: gjemmer ting (jeg er lei av å se) nederst/innerst i bunken. Så lettlurte! ;)

Bergljot sa...

Jeg kaster på Gemalens vegne når han ikke er til stede. Hvis ikke hadde det ikke blitt kastet noe, for å si det sånn. Men ikke si det til ham!

deysluez sa...

our website hop over to these guys have a peek at these guys weblink Read Full Article Ysl replica handbags

Related Posts with Thumbnails