torsdag 27. mai 2010

OM BÆREVEGGER OG SLIKT

Det er veldig kjekt å setja folk i bås, synes eg. Får på ein måte oversikt då, over alle kategoriane. Og eg har sjølsagt alltid rett, heilt rett. Ta menn for eksempel (kremt), dei kan du, om du vil, dela inn i 2 sorter:
  1. menn som meinar alt går an
  2. menn som meinar ingenting går an
Eg kjenner best til sort nr. 2.
Det kan ytra seg på ulike måtar dette fenomenet, men viser seg lettast når det gjeld oppussing/fornying eller IDEAR OM oppussing/fornying..... Her i huset har me til dømes litt i overkant mange BÆREVEGGER. Veit ikkje heilt om eg trur på det, men slik blir det sagt. I alle andre hus verkar det som null problem å riva ein vegg/flytta ein vegg. HER i huset kan ingen vegger rivast eller flyttast, for det er bærevegg må vite! Og der står eg då, med ideane mine. (nokon må jo vera HJERNEN på ein måte. Ikkje misforstå, Mannen HAR hjerne, ein godt brukande hjerne óg, men han er lite villig til å slå ned vegger... ;) ) Irriterande greier. - i alle fall når ein ser menneske i omgangskretsen som tilogmed klarer å få eit kjøken til å bli soverom og omvendt, alt gjort i "ei handvending"! Nei, eg skulle hatt han der Otto på lur, eller han der kandettefikses-KLARTDETKAN! Men det meste ordnar seg til slutt. Synes berre det er så krevande å FORHANDLA meg fram til vegger og bokhyller og fliser og rekkverk og, og, og
Har vaskemaskin MED LYD óg me. Høyres ut som eit SeaKing redningshelikopter tar av kvar gong han sentrifugerar- bildene på veggene dansar, og glasene i skapet byter plass. Ja, eg VEIT maskinen må stå i vater (vakse ord i grunn), og det gjer han visst iflg sikre? kilder.... Men det går IKKJE an å fiksa det, blir det sagt. Pådrar oss snart hørselsskader heile gjengen.
Går ikkje an å reparera bilen heller. For bilen feilar INGENTING. Men bilen stoppar når eg køyrer i kø med han, men visstnok ikkje når Mannen gjer det same. Kanskje bilen har sjel?
Er det nokon der ute som kjenner seg igjen? Eller er det berre her det er slik? Er det nokon som veit om det er på gang ein norsk versjon av Frustrerte Fruer, og i tilfelle: treng dei kulisser/inspirasjon? Velkomne hit!

8 kommentarer:

Pia sa...

Jeg kjenner godt til en i kategori 1, faktisk. Han river og reiser vegger som bare det.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hi hi, er nok flere som har det sånn. Her disuteres ikke bærevegger, men vinterdekkene og skistativet kommer av lenge etter at våren er i spring. Og hva med den lyspæra som skal skiftes? -Jada, jeg skal gjøre det, svares det, men ingen lovnader om NÅR. NÅR, kjære NÅR? Og ja, jeg kan faktisk skifte lyspære sjøl, men det er noe med fordeling av arbeidsoppgaver...

Bergljot sa...

Utrolig morsomt;-) Jeg har best/lengst erfaring med kategori 1, men hos oss er utfordringen at ting ikke alltid går fort nok for Mor.

Trine sa...

Ha ha! Jeg har også en kat.1-mann. Og som Bergljot her: Jeg er en særdeles utålmodig sjel - og det går bare ikke fort nok!!
Ta den gangen vi skulle begynne på badet: Vi satt her i fred og fordragelighet og drakk ettermiddagskaffen og prata hyggelig om at vi gleda oss til å begynne på badet. ikke noe var planlagt rundt det. bare at tiden nærma seg. Og 20 minutter senere hører jeg et sabla rabalder.... Og der står han med slegge og har tatt ned en vegg allerede. Snakk om effektiv type!! (det jeg helst ikke snakker så høyt om, er at det to 2 år før det badet var ferdig til bruk igjen ........................................................................ Not so effectiv, after all)

Anonym sa...

Hos oss og er det mykje som ikkje går an, eller i alle fall er særs vanskeleg. Bakdelen med slike kompliserte operasjonar er at forslagsstillaren får eit tungt ansvar viss noko skjærer seg under prosessen. Når ein har fått noko igjennom, gjeld det å halda pusten og be ei bøn om at ting går som det skal. Eit velprøvd råd er å planta ideane sine hjå nokon min kjære har god tiltru til. Så når eg spør mister fix svigerfar om vegger, glassplater og lysbrytarar, er det brått ikkje så problematisk lenger. Vips er prosessen i gang og verktøyet er i bilen ved neste besøk.
mvh hildegunn

Lina sa...

Vel....jeg er både kategori 1 og 2 i ett, uten å trenge en mann. Alt går an, helt til det ikke gjør det lenger. Det vil si. Jeg fikser og trikser fordi jeg tror jeg kan alt. Og midt i fiksinga så ser jeg at jeg ikke kan det likevel. Da er det jeg må innhente noen andre i kategori 1 for å fullføre prosjektet, da helst min pappa.... Han hadde jeg nok hatt bruk for under et bæreveggprosjekt. :)

Shy sa...

He, he artig blogg du har, kjenner meg litt att i diverse du skriv om.....

shesloth sa...

his comment is heretry here this contentmore see heretop article

Related Posts with Thumbnails