onsdag 5. mai 2010

BANNSKAP

Ok, inspirert av Trine og Bergljot sine innlegg frå idag, så fleskar eg til med eit i same gata:Eg blir nervøs av flate pakkar. Du veit, slike det hender ein handlar på Ikea og liknande stader. Flate pakkar inneheld bruksanvisning/monteringsanvisning. Ikkje alle menneske LES slike anvisningar. Men EG kan ikkje (dvs VIL ikkje) skru med umbraco-nøkkel. Men eg kan lesa, og hadde valgt å gjera det dersom eg skulle skru. Skjønar du kor eg vil hen? Altså, det hender rett så ofte at noko skal skruast i saman/monterast her i huset. Og gong etter gong blir eg frynsete i nervene. Eg listar meg rundt åstaden så stille som mus, medan eg sveittar i alle hudfoldene og ber ei stille bøn om at det snart er ferdig.... Joda, som tidlegare skrive, så HAR eg ein fingernèm mann. Men allikevel: det finst ikkje ein gjenstand her i huset som ikkje er blitt BANNA OPP!! Heilt sant. Resultatet blir som regel bra, til slutt. (men ein gong VAR faktisk botn i skuffene ØVERST! Og det kan eg lova deg var morsomt). :) Og me har brukt ein heil påske på soverommet (i oppussingsøyemed altså) -for å tapetsera ein (les:1 stk!) vegg..... Den gongen gjekk eg meg berre ein tur ut av huset. Då eg kom tilbake låg det fleire tapetlengder krølla saman i ein krok. På baksida av tapeten i kroken stod det, med blyant: faen. Slike scenarioer er ein av grunnane til at me IKKJE har juletre. (men det kan eg skriva om ein annan gong) ;)

3 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha, ha, godt anvendt uke på soverommet, skjønner jeg. ☺ Hold dere unna sånn lekker, dyr designtapet.

Anonym sa...

:) Banning og øl! I vår heim blir det ikkje slått inn ein spiker utan hammar, spiker og øl! Banningen avtar faktisk litt etter den andre boksen, utan at eg anbefala det av den grunn:) Heldigvis pussar me ikkje opp kvar dag, for å sei det så....

Bergljot sa...

;-) festlig innlegg!

Related Posts with Thumbnails