torsdag 21. oktober 2010

NATTLIG AKTIVITET

Dessverre damer, det blir ingen bilder av hårpryden!! Skulle tatt seg ut.
Men eg kan like godt blogga om dette, fyrst som sist: Tenkte eg skulle la det bli forbigått i stillhet, men nå har det skjedd KVAR NATT i snart ei veke: eg vaknar til, i nattens mulm og mørke, av at eg febrilsk held Mannen fast "for at han ikkje skal ramla på golvet" ! ! ?! Ganske strevsomt å passa på slike ting heile tida. Hjernen er liksom PÅ, døgnet rundt altså. Neida, han har aldri ramla på golvet medan han søv, iallefall ikkje etter at eg begynte å dela seng med han.
Trur han registrerar kva som skjer, men har inntil nå valgt å helda seg roleg/spela død. Det er eit styr. Ikkje veit eg kor mange personar det er i senga heller, så dersom eg tuslar ein liten tur til badet, så befalar eg han rolege/døde om å passa på at dei andre ikkje fell på golvet! Og dette er ein ulønna permisjon! Pff.
Det var forresten òg litt vanskeleg å få av det kvite heklenettet eg meinte han hadde på hovudet her ei natt.....

6 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha, hva foregår inni ditt hode? Minner meg om den gangen jeg delte seng med en (kvinnelig) kollega og våkna midt på natta av hun tviholdt rundt meg. Hun drømte at jeg var dattera hennes og hun var redd hun (altså jeg)skulle dette ut. Jeg var bare glad for at hun hadde slutta å amme...

Pia sa...

Ja, ja, man gjør jo så mangt i løpet av natta...Jeg skvetter noen ganger til og leiter febrilsk etter vesla. Men så kommer jeg faktisk på at hun sover inne på et annet rom! (ja, for nå gjør hun det deler av natta...)

GLAMOULØSE HILDE sa...

Hehe. Herlig. Og vips så blir ungene så store at det er du som faller ut/balanserer på en skulder på sengekanten. Selv sover jeg ofte på nattbordet også når jeg er alene i senga. Gammel dame er vond å vende.

karen i hagen sa...

Ha, ha!
Nå har jeg lest flere innlegg:)
Smilte godt av både ledningen i kirken, frisører med (uten?!?) kjemi og gamle bekjente med og uten mage eller ring,
Du skriver virkelig godt:)
God helg!

Shy sa...

Hehe! Det høyrdes travelt ut! Då treng du den lille utfordringa på bloggen min!

Trollmora sa...

haha! Dette var underholdende lesning de luxe!

Related Posts with Thumbnails