tirsdag 22. november 2011

JULETRE

Før, i gamle dagar, hadde eg veldig mange prinsipp - om både det eine og det andre. Eg var ein slik tjue år gammal besserwisser, skråsikker på alt, absolutt alt. Firkanta, det er blitt meg fortalt. ;)
Firkanta nå? -aldeles ikkje! Aldeles ikkje!!
No, atten år seinare, får eg gudskjelov håpa at det har skjedd ei endring, til det betre...
Fjernsyn skulle eg aldri ha. (kunne faktisk klart meg utan).
Barn skulle eg aldri ha. (seier ho som fekk 3 stk i løpet av fire år)
Mobiltelefon skulle eg aldri ha, heller ikkje datamaskin. (!)
Klubb/dameforening skulle eg aldri gå i. (nå er eg med i minst 3 av sorten, i tillegg til alle barselgruppene).
Festlige venner rippar opp i dette ved behov, som regel i festlig lag. :)
MEN: eg har 1 prinsipp igjen. Står det for fall? Dersom eg seier det fort, så blir eg kanskje ikkje kasta ut av bloggeland: EGSKALALDRIHAJULETRE......
-"Men tenk om du får barn, DÅ må du vel ha juletre?"
- "Mine eventuelle barn skal skaffast ryggrad til å veksa opp utan juletre!" Basta-bom-bom.

Nå har eg barn, som gledar seg til jul. Barna har ei mor, som gledar seg litt til jul. Neida, eg har ingen store traumer med meg i bagasjen frå barndommens jul eller slikt. Men eg likar berre jul litt.
Jovisst pyntar eg, og sender julekort, og bakar småkaker, og kjøper juleklede osb.
Men juletre liksom? Er det ikkje rimeleg teit å ta eit heilt tre inn i huset, henga pynt på det, for deretter å kasta det ut igjen etter eit par veker? Er det ikkje ein veldig rar skikk?
Men eg kjenner det knepper seg litt til, skal innrømma det. Dette året feirar me julaftan her i huset. Kva skal eg då leggja pakkane under? Kan nissen ta med seg alle når han kjem?
Skal eg bli heilt prinsipplaus, eller?
Finst det fleire juletremotstandarar der ute? Kjør debatt!

Ein ting til, på tampen - Mannen vil heller ikkje ha juletre, eller, til nøds eit i plast!!!! Plast du liksom? -Kjem ikkje på tale.

13 kommentarer:

Pia sa...

Du må nok inn med juletre. Tenk så koselig for ungene å bli med og plukke ut/kanskje hugge sitt eget tre. Om et par år legger du nok ut bilder av ditt flotte juletre, tipper jeg.

hh sa...

Kjør juletre, ingen vei utenom! Men det trenger ikke å være så stort!

Anonym sa...

Når mine store var små hadde me julatre... Sjølvhogga furu med halmpynt og kjemisk reint for glitter og norske flag! No er dei vaksne og kan fortelja at det var meir traumatisk å skjemmast over alternativtreet, enn kva det hadde vore å ikkje hatt tre. Bytheway.... Nå har R. satt den sjuarma i glaset.... DET har eg iallefall stått rakrygget imot!!! Ha ei fin førjulstid:)

Hello Baby Lou sa...

Juletre er ganske stas for ungene. Det å få det i hus, pynte og sånn. Anbefales fra en som heller ikke skulle være med på noen klubb, eller besudle huset med stygg listemusikk eller glede seg til gullrekka en fredags kveld.

Whitebite sa...

håhåhå!!
du må nok deg et juletre få!

Trine sa...

MÅ HA!!!
Vi sdkal også dette året hente tre sjøl. På en gård oppi åsen her. Vi er mange; venners venner. Vi finner treet vi vil ha i plantefeltet. Sleper det med oss på en slede til gården. Så griller vi pølser etterpå rundt bålet.

Du må nok ha tre. Iallefall siden du har TRE unger!

Trine sa...

.. og for meg er noen av det koseligste jeg vet - å sitte i mørklagt stue, med bare lysene fra juletreet.

Anonym sa...

Slank fin høg einerbusk m enkel pynt eller berre lys. Fint. Det er ikkje juletre, men ungane kan oppleve det som dykkar tre. Hildegunn

Shy sa...

Hehe! Ein del av det å bli eldre er at ein lar prinsippa fare!!
Så lykke til med juletre ;)

Anonym sa...

Kvitt deg med alle prinsippene, det er herlig befriende :) de små kommer til å elske treet :) klem K

Anonym sa...

Plast er jo den opplagte løysinga. Då kan du halda fast på prinsippet ditt; det er ikkje ekte, ergo du har ikkje tre. Fine er dei og, ser ekte ut og alt, og greinene kan bøyast slik at treet blir symmetrisk. Du kan sikkert få både med og utan juletrelukt. Har høyrt at du nå til og med får kunstige juletre som er så naturtru at dei faktisk feller barnålene... :-)

underveis sa...

Oi oi, det var et prinsipp jeg ikke har vært borti før. Imponerende! Jeg hadde også mange merkelige prinsipper "før". Når det gjelder juletre og sånt så kom det et behov før det kom barn - (men når alle andre begynte å få barn og mere husaktige steder å bo etc) - jeg bare ville og måtte ha en ordentlig adventsstjerne og et juletre jeg også. Nemlig. I min eneboerhet.
Vi hogger jo tre i vår slekts skog og lager en hel seanse av det hele. Og det er vakkert og vidunderlig. Selvfølgelig "noe tøys" - men det er på lik linje med masse annet vi mennesker driver med....

smeajough sa...

he said like it more info here Home Page this his response

Related Posts with Thumbnails