mandag 22. august 2011

MY MÅ OPPFØRA SEG

Så var det på àn igjen, med slike barselgrupper på helsestasjonen, du veit. Alltid spennande å treffa andre som har fått barn på omtrent same tid. - og det gjorde me idag. Jovisst, gjengen me møtte har absolutt potensiale. :) Kjekt å få nye turvenner og/eller kaffivenner.
Med fare for å virka negativ: det der opplegget på helsestasjonen er ikkje akkurat ein innertier... Rett nok har eg vore medlem av 3 barselgrupper dei siste fire åra, så kanskje eg er ein smule lei? Men litt fornying er vel lov?
Du skjønar, nå har eg sett den same videoen 3 gonger. Videoen handlar om samspel med barnet. Dama i filmen talar svenska, har fotside briller, permanent i håret og morgonkåpe! Nå skal ikkje eg skrøyta på meg å vera noko hot mama, men Djiises Kraist!
Og eg har heller aldri bitt på den der filmvisingsgreia i undervisningsøyemed. Det er liksom litt for lettvint å setja på ein film.... (sjøl om det ofte, reint teknisk, er vanskeleg å setja på ein film) Nei, gi meg ei engasjert, veltalande helsesyster, som IKKJE spør om me har "spørsmål til det me nettopp såg". Gjesp.
Lærte forresten eit nytt ord idag: turtaking. Trur det betyr at eg skal venta på tur når eg kommuniserar med spedbarnet. Javel. Sikkert det.

7 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Oj, turtaking, ja. Ok....

Trine sa...

Ja, skal ikke kimse av turtaking....eller?..... Og enig i at opplegget er litt "leimt".

Bergljot sa...

Når skal du drikke kaffe med meg, da? Gjerne med turtaking, om det passer seg sånn!

Whitebite sa...

turtaking er superviktig.
spesielt med spebarn.
"sånn,din tur..ja!!? din tur!! snakk då!!"

unnskyld at jeg fikk deg til å gråte.
idag gråter jeg for skolebarnet mitt som absolutt visst ikke skulle på noe skole. En dag var jo nok!!

;o) klem

Anonym sa...

Det som både forbauser og skremmer meg er at du lærte om turtaking fyrst no. Kva med dei to eldste...? Undrar meg korleis ein rettar opp/kompenserer for manglande turtakingskommunikasjon...? :)

Unknown sa...

Enig med siste taler her. Kva med dei to eldste!? Håper det går an å rette på eventuelle skader etter manglende turtaking :)
Barselvideoen har eg gått glipp av!

Siri sa...

Enten er jeg dum, eller så er helsetilbudet i min kommune under enhver kritikk...
Hva er turtaking??

Vi slapp filmer og slikt i barselgruppa. Vi ble kalt inn, hvis vi hadde lyst. Vi traff hverandre to ganger på Helsestasjonen, så var det opp til oss selv. venner for livet ble vi ikke, men det er fortsatt en "jeg kjenner".

Related Posts with Thumbnails