mandag 29. august 2011

HVIS MAN EIER TUSEN PLOMMER

Det tidlegare omtala, overfylte, plommetreet står for innhausting. Det betyr syltetøy..... Eventuelle fans av My-bloggen vil kunna erindra det mislukka sylteprosjektet mitt frå i fjor, då syltetøyet blei meir ei slags saft.
Men My gir ikkje opp etter kun eitt forsøk. Neida, friskt mot dette året óg.
Kanskje slikt pulver, Certo eller Jam, er tingen? tenkte eg. AvgårdeKåre for å handla det: intet syltetøypulver å finna i butikkhyllene. Ok, eg spør om hjelp.
Eg såg det med eingong- det flakkande blikket på ho som jobba i butikken. Først fann ho eit slags slankesukker til meg. (og hadde eg vore skikkeleg paranoid nå, så ville eg teke akkurat det ille opp). Nja, det var ikkje akkurat slikt eg meinte, svara eg, så høfleg som eg kunne. Men SÅ såg det ut som det lysna for dama, som forsvann bak ein reol og kom tilbake med, hald deg fast! -ein pose KIRSEBÆRKOMPOTT!!!!
Stønn.
Det er visst ikkje berre eg som er teit. Og eg er til mitt forsvar blondare enn ho.
Kanskje får du høyra meir om sylting ein annan dag. Kanskje ikkje.

11 kommentarer:

Whitebite sa...

kanskje?
eller kanskje sikkert?

joda,vil ha plommesyltetøy.

Siri sa...

Hahahahaha...! Var som en jeg kjenner som gikk inn i en bokhandel og nesten ble spurt om forfatter - for Bibelen var visst et ukjent begrep

Hello Baby Lou sa...

Hehe, klarte du å holde masken, da?

Pia sa...

Ha ha, du skal ha kred for å ikke gi deg med syltetøylaging:) Det blir vel givvavei snart? Med syltetøy? Evt kompott?

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha ha, antar dette butikkmennesket hadde omtrent samme, tomme blikk som han attenåringen jeg ba hjelpe meg finne strøkavring.....

Unknown sa...

Eg har kjøpt masse sånt sukker, når eg egentlig skulle ha vanlig sukker til safting (joda eg kan når eg vil - safting altså - ikkje handle sukker)
Så kom til meg, så skal du få syltesukker!
(eg bur vel ikkje så langt vekke?)

Trine sa...

Hehehe. Ja, det er ikke alle forunt å være den djupeste tallerken. Tipper hun rista på hodet over gammeldagse kunder... Gleder meg til å se resultatet av prosjekt Plommer.

Berre Kristin sa...

Hihi;) Men treng du sånn pulver då? Mor mi berre kokar plommene med sukker, trur eg. Kokar dei så lenge at steinane flotnar opp og kan plukkast vekk. Syns den sylta blir veldig god i alle fall;) Lukke til med prosjektet!

Bergljot sa...

Er spent på fortsettelsen her:-) Får du ikke tak i pulver, får du spise plommene naturelle. Så får magen noe å holde på med også:-)

tayte sa...

go to my blog replica designer bags top article Louis Vuitton replica Bags that site replica gucci handbags

Unknown sa...

why not check here look at here view it now dolabuy hermes have a peek at this web-site Full Report

Related Posts with Thumbnails