mandag 18. juni 2012

MEIR NORMALT

Neste gong eg går på spinning, då skal eg ha truse på meg, kun truse.
Joda, eg har alltid truse, men eg brukar bukse oppå...
Trur det må bli ein slik hipster-sak. For dersom eg har sett rett, så er det det som er på moten nett no.
Ikkje nok med velpleide tær på pilates altså. Stønn, tek til å bli travelt dette her.
nå fekk eg sagt at eg trenar framleis ja, dritflink, det er det eg er
Lurar forresten på om det er mine tresko som står på treningssenteret? Hm, lenge sidan eg har sett dei i vindfanget her iallefall. Blir litt vanskeleg for meg dette med utesko, innesko, bare tær... krev ein heil del tankevirksomhet å treffa blink, på ein måte. Og tanken min er tom.

red. anm.: Mannen blandar seg inn her, og kan avsløra at truse brukar ein IKKJE når ein syklar! (det visste eg egentlig, men det har eg fortrengt) Og han syklar mykje. Mykje! Alt ein skal ha på netthinna...

1 kommentar:

Carina sa...

Haha. Mannen fikk i oppgave å kjøpe treningstights (les:lange bukser), til meg på nett. Hjem i posten kom en bittebitteliten shorts, type tight hipster. Den ligger i skapet og blomstrer, for å si det sånn:)

Related Posts with Thumbnails