torsdag 4. november 2010

FEST OG BASAR

eller, basar iallefall. Festen får bli ein annan dag. Men det har seg slik at i løpet av dei 8 siste månadene, så har eg ifylgje teljaren hatt over 10 000 treff på bloggen min! Og det er vel bra? Sanninga er nok at My sjøl sikkert kan stå inne for minst eit par tusen av dei treffa. Åtte månader i denne rare, kjekke verda! Er vel eigentleg for eit spebarn å rekna ennå eg då. Men har nå planar om å bli eldre i bloggeland.... Det er mykje rart eg har klart å produsera i løpet av denne tida, og ammetåka kan ha skulda for mykje av det. Her er det fyrste innlegget mitt: her Jaja. Skikk og bruk i bloggeland seier at ein då markerar med give away, eller basar, som eg likar å kalla det. Egentlig er eg/har eg vore skikkeleg ambivalent til heile givvavei-opplegget. Litt funderingar om det kan du lesa her.
Uansett, eg loddar ut 3 par med lekre leggvarmarar, eller varmeleggarar som eg kalla det sist gong det var på moten... Trur dei kan vera forebyggjande på blærebetennelse, katarr og denslags- Eg har ikkje laga dei sjøl, men eg har kjøpt dei sjøl, så det så. Du får 1 lodd for kommentar til dette innlegget, og 1 lodd for link i din blogg. Følgar kan du òg få lov å bli, men det får du ikkje lodd for. Moahahahaha. Då blir det basar, tja 23.november for eksempel? (dersom du ikkje har blogg, bør du skriva ei adresse eller noko til meg)

34 kommentarer:

Shy sa...

Hei og hå, eg er fan nr 1, og skal ha lodd. Tek eit no , linker seinare.
leggvarmere er eit must!

SURRESILJE sa...

Jeg vil ha lodd! Mon tro om jeg husker å linke hvis jeg sier jeg skal ha to lodd? Gratulerer med 10000 treff. Jeg står nok for noen av de!

Pia sa...

Jepsi pepsi -her er ho igang! Jeg elsker jo givvaveis, og leggwarmers er storveis!

Unknown sa...

I påvente av den store happeningen her i bygda - bedehusbasaren - så ta eg eit lodd!
Minst! Kjem sikkert tilbake og tar eit til, men må jo først utføre plikta da :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg er med! 2 lodd, takk. Trollet ønsker seg varme legger så jeg krysser fingre for at jeg kan ordne det på denne måten.

underveis sa...

Hei på deg. Tar gjerne lodd. Fryser og trenger varme leggvarmere!

Anonym sa...

Hei hei
Gratulerer med de 10 000! Veldig glad for at du planlegger å bli gammel i bloggland, passer
til dette du :) Et lodd til meg, takk...
Klem Kathrine

Mims sa...

Hei, gratulerer, gratulerer! 1 lodd til meg :)

Anonym sa...

Forstår ikkje heilt denne basaren eg, men eg er oppdratt til å kjøpe lodd, så eg tar et eg og. Og lukka til videre med dine fabelaktige betraktninger i bloggen din:)

Shy sa...

No har eg linka, så då har eg 2 lodd. Vinteren er her igjen, med 6 kalde grader...

Åpent^hus sa...

jeg er med!
slår et slag mot blærekatarren! ;)
1 lodd
hilsen Åpent hus

Trollmora sa...

1 lodd på meg og så skal jeg linke selvfølgelig. Men nå er jeg på mobil og det er så knotete. . . Kommer tilbake og trekker et linkelodd senere :)

Lever Landlig sa...

Hei hei.
TAr gjerne eit lodd på dei fine leggvarmerene eg.
Gratulerer med mange treff på kort tid. Ein blir lett litt hekta
her i denne bloggverda...
Krysser fingre og håper på vinnerlykke :))))

Anonym sa...

Jeg er med :)
2 lodd til meg!
Ha en fortsatt fin dag :D

et gjennomsnittlig menneske sa...

tar gjerne ett lodd jeg altså. litt spenning i høstmørket er ikke å forakte:)

Trollmora sa...

Ja da er linken på plass så det blir da 2 lodd :)

Bustenellik sa...

Gratulerer med mange treff :-) Det er moro å se at telleren øker!
Jeg trekker gjerne to lodd på de flotte gevinstene. Artig med basar :D
God helg-klem fra meg

Laila sa...

Gratulerer!! Morro med basar :-) Jeg tar ett lodd og krysser fingre og tær!!!

Unknown sa...

Enda eit lodd til meg! Har lagt inn link :)

kjerstin sa...

Hei.
Jeg vil gjrne være med i trekningen og tar 1 lodd:)

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg fryser så jeg er med! Tar 2 lodd. Her er innlegget: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/basar-hos-mammamy.html

Klem

Anonym sa...

Hei. Kjempefine. Ønsker meg de grå;)Tar 1 lodd
Hilsen Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

Guro sa...

Kjempefine! 1 lodd!

Trine sa...

Alt man gåt glipp av, hvis man ikke følger med..... Jeg tar så klart 2 lodd! (ikke at jeg tror du manipulerer trekninga.... men jeg bor i et jæskla kaldt hus - og fryser stadig) :)))

Bergljot sa...

Å! Jeg melder meg på med to lodd!

maska sa...

Hei
Gratulerer med gode besøkstall.
Tar gjerne et lodd her.
Ha en fin dag. :)

Mamma Sol sa...

Gratulerer med 10 000! Det må du være stolt av! Og takk for at du kommer med et herlig, rotnorsk ord for å erstatte givvavei! Jeg tar gjerne et lodd i basaren din :)

Guro sa...

Gratulerer med masse besøk! Jeg reserverer to lodd:)

God helg!

AP sa...

Dzień Dobry

Wpisuje się Ada,która na candy tutaj wpada.

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Smiley sa...

Så koselig:-D, tenke på barndom og basar på bedehuset eg då :-) kjekt. Eg tar gjerne et lodd og e me på basaren din. Takk

Anonym sa...

Også så moro da! Slenger meg på i siste liten, jeg! Hvis det går an da... Et lodd i basaren vil jeg gjerne ha.

Anonym sa...

Hiver meg på et lodd:) Vennlig hilsen Anna
anna.fredriksen@gmail.com

Becca sa...

Ønsker meg et lodd :)

Anonym sa...

De var nydelige <3 Er de hjemmestrikka eller
kjøpt?? *ønske seg*

Related Posts with Thumbnails