fredag 7. september 2012

BUDDHA OG HANDLEKORGER

Jammen godt at eg aldri utdanna meg til (thailandsk) massør. Om så hadde vore, så hadde det vore stor fare for bruddskader på kunden... Ein set seg nemleg oppå kunden, medan ein masserar.
Heldigvis er eg god til å tenkja at alt er normalt. Det hjalp meg idag, då eg låg der i mageleie på ein benk, med ei thailandsk dame sitjande på kne på bakenden min!!
Men le kunne eg ikkje, ein oppfører seg jo fint. Skulle gitt mykje for å fått sjå det der på film.
Stiv nakke hadde eg visst, i kategorien betonghard. Så eg fekk instruksar om "å la mannen hjelpa meg 5-10 minutt pr dag", eller så kunne eg feks nekta han mat. :) Det vil visa seg.

Dessutan syntes eg det var litt rar plassering av ei skål med epler der inne: høgst oppe på ein hylleseksjon. Men det var nok Buddha sine epler. Han sat ved sidan av der oppe.

Etterpå var eg på handel. På lista stod bl.a. handlekorg/samanleggbar korg. I ein butikk fekk eg tilbod om å kjøpa ei slik blå plastikk-korg som ein brukar når ein handlar i den butikken... Skulle tatt seg ut, å gå rundt med ei butikk-korg i byen? Har eg ikkje vore i kasjotten/lukka avdeling før, så hadde eg definitivt vore i risikosona for det då.

Ein spennande dag for Josefine altså.

4 kommentarer:

Bente sa...

:-)
Jeg fniste litt..Ser det helt for meg..
Thai-massørene kan være ganske radikale..men jeg husker jeg elsket det da jeg var i Thailand.
:-) Ha fin søndag.

yanmaneee sa...

fila
air jordan
lebron 15
kyrie 6 shoes
coach outlet online
golden goose outlet
air max 270
canada goose
yeezy boost
ralph lauren uk

king size chenille bedspread sa...

Dessutan syntes eg det var litt rar plassering av ei skål med epler der inne: høgst oppe på ein hylleseksjon. Men det var nok Buddha sine epler. Han sat ved sidan av der oppe.
girl black salwar kameez
black salwar suit women's

thesough sa...

y0j90l9q14 x6w86c4p25 y6q94v3w82 t6a87t2y01 g7x38h7n31 i5c90a8n16

Related Posts with Thumbnails