torsdag 5. januar 2012

GRATIS UNDERHALDNING

Gullkorna strøymer på, til underhaldning for ei sliten mor.
I kveld, på veg opp i badekaret:

"Jesus kan ikkje bada han." "Kanskje di e fattige og, Jesus og di."

Her har me altså ei salig blanding av fascinasjon for ein mann som kunne gå vatnet og det at fattige sikkert ikkje har badekar.....

Joda, han prøvde forsiktig med foten då han skulle oppi karet, om han kunne gå på vatnet han og.
Fornøyeleg!

Greit for meg at han trur på historia. Me prøver jo febrilsk å få barn til å tru på Nissen, så kvifor ikkje? ;)

4 kommentarer:

Unknown sa...

He he!
..minner meg på at eg har ei som absolutt skulle ha bada i kveld...litt seint å tenke på det nå ja...

Shy sa...

Kjekt med slike gullkorn!
"Gullkorna" som kjem frå mine store barn, er ikkje alltid like sjarmerande;)

Whitebite sa...

bading ja..shit. Visste vi glemte noe ikveld.

Elsker gullkorn, husk å skrive ned -for du husker ikke. (ja,du har jo skrevet det her..men det er lurt meg en egen bok)

God helg, klem!

Mammarie sa...

Jeg har aldri sluttet å sitte på tripp-trapp, den har bare fulgt naturlig med i utviklingen liksom. Og så går det jo an å justere de også ;)

Related Posts with Thumbnails