lørdag 4. juni 2011

ROMANTISK FREDAG

Igår var det fredag, og My og Mannen var "ute". Neida, ikkje i stilett, slik som andre som var ute i sommarkvelden. My hadde svært praktiske sko, tøyeleg bukse og liknande. Kor me var? -På Ikea vel! -frå kl 20-22. Det mest romantiske ein kan tenkja seg. Barnevakt hadde me skaffa og alt, for ein tur på Ikea.... Men miniFrø må jo få seng, og kommode. Då blir det slik.
Og som den kontrollerande kvinna eg er, så hadde eg sjølsagt sjekka varebeholdningen på nettet før avreise. Det skulle tatt seg ut med ein bomtur! 10 stk stod det at dei hadde, av kommoden me skulle ha. Ganske safe det.
Trur du det låg kommodar i sjølbetjeningshylla? Nope. Men My er ikkje rådvill. Det sto ein svensktalande, ny landsmann der, i Ikea-uniform. Han måtte vel kunna hjelpa? Joda, dei hadde maaange slike kommodar på lageret, men eg kunne ikkje få kjøpa før i morgon! Hæ? Kva er det for ein service?, ytra My. "det er inte servicen, det er säkerheten". Javel, sikkerheten kan ein jo ikkje argumentera mot, så det så. Killen påsto at han ikkje hadde lov å fylla på lageret pga sikkerheten . Kraftige HMS-reglar der på Ikea visst. Men frå kl 04 i natt, då skulle det koma personal på jobb og fylla opp i tomme hyller.
Me gjekk litt snurtne derifrå, og såg føre oss ein kaotisk laurdag på Ikea. Akk ja.
My vagga seg over parkeringsplassen, mot bilen. Rett nok høyrte eg ei voldsom plystring bak meg, men snudde meg sjølsagt ikkje. Er heilt ute av trening på denslags, og kven plystrar på ei høggravid kvinne?
Men då eg måtte snu meg, for å setja meg inn i bilen, kven stod der? -Killen frå Ikea, han som plystra altså! Og sa: "jag kan fiksa, eftersom du är gravid!" :)))
My blei glad, og vagga inn igjen. Kunne jo ikkje senda Mannen inn åleine, det var jo EG som var det gravide alibiet. He-he.
Og vips- ein truck, 3 stk menneske i gule vestar, litt lempelig HMS, og kommoden var vår.
Slik kan det òg gjerast. Men eg er ikkje verre mennesk enn at Killen fekk ein real handshake såklart.
Etterpå lurte me oss til byen, åt kebab og drakk Cola på ein stein, før me vendte heim til barnevakten. Eller, eg hadde meg ei pølse i tillegg til kebaben. Det hadde ikkje Mannen. Han er slank, og ugravid. Ei pølse i slaktetida liksom, kva gjer vel det?
Ein overstadig berusa mann i pølsekøen meinte at eg måtte eta for to, dessutan måtte eg drikka tran, sa han. Kjekt med gode råd på vegen.
God helg folkens!
(nå skal seng og kommode bannast opp)

6 kommentarer:

Helene Harefrøken sa...

Kjekk blogg jeg har komt over - så må nesten legge igjen et spor :-)

Og alltid fint å være gravid i enkelte situasjoner - i Roma fikk jeg gå forbi lange dokøer på Colosseum og Vatikanet, og alltid et sete for meg på metroen - kun pga "bambinoen" i magen :-))

Trine sa...

"Æ må sei". Den biffen fiksa du. Og den deiten der med mannen - det var da tross alt bedre enn ingenting! Jeg skal på hemmeligdate med mannen neste helg. Uten unger. Et heilt døgn. Men mannen vet ikke noe. Han skal på blåtur med kjærringa.......Og jeg lover å blogge om det. For det er skikkelig bloggmateriale!!!! Hilsen fra Tattis-Trine, på hytta med mann og to små unger. Den ene full av vannkoppeprikker. (de kom igår kveld)

Anonym sa...

Hahahha! Kor eg ler, ein søndag morgon i senga! For ein lykke å kome på å lese mammamy bloggen! Du får inn den eine replikken etter den andre! Brava! Og takk som byr!
Anita

Janet sa...

Fantastisk! Det der var saker altså. Jaggu. Neste gang tar jeg med ei pute, i tifelle.

teeppe sa...

browse this site gucci replica bags her comment is here replica bags online you can find out more replica wallets

leautheigh sa...

More Help Dolabuy Bottega Veneta discover this info here high replica bags index Gucci Dolabuy

Related Posts with Thumbnails