tirsdag 15. mars 2011

OM BARN OG KLÆR OG BARNEKLÆR


Dersom My skulle tippa, då ho var barnlaus, på korleis eventuelle barn skulle sjå ut i klesvegen, så var nok sjansen stor for at eg trudde eg ville kle mine barn som Astrid Lindgren-figurar.... Skjønar du? - slike Emil-skjorter, tresko og mamelukker veit du. For det synes eg faktisk er veldig fint og søtt, og smaken min er nok litt i den gata. Blondeskjorter skulle dei óg ha, slike gamle, med rosa/blå/brun kant på blondene (som må strykast og leitast fram frå loft og kjellar). Joda, eg skaffa blondeskjorter til førstemann, og brukte dei, litt. Tilogmed bleiebukser fekk eg tak i etter mykje om og men, for ei slags truse måtte jo nurket ha når mora valgte vekk body og slike moderne ting. ;) Men verda hadde jo gått framover, og det er faktisk lov å vera praktisk. Det fann eg ut etterkvart....
Men så var det dette med stil og smak då. Mine barn skulle iallefall bli kledde som babyar, og ikkje som små vaksne. Hm, eg fekk eit barn som absolutt ikkje hadde noko baby-face, heller ikkje kledde han blafrande, svenskinspirert tøy. Det einaste som kan minna litt om Emil og slikt, det er på ein måte ikkje klærne han går med, men heller eit hyss i ny og ne. Og då må ein kanskje manøvrera deretter? Så ja, eg har ein tøff type, med sneakers (óg kalla "skeitesko"!), hettegenserar og jeans. Stripete nøstebarnbukse blir liksom litt feil på typen, sjøl om han har det og. :)

Nestemann var ei jente. Og det viser seg at det er den jålete sorten... 15 mnd gammal, og svært oppteken av sko, vesker og smykker. Kremt.
Men det er eit par logiske brist av og til: for kan ein ha på seg fire smykker samtidig som ein et or matavfallet? Blir ikkje det det same som å kjøra Mercedes og samstundes vera tannlaus?
ai dåunt nåvv!
Herlege er dei uansett. Sjølsagt!

13 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Etter at jeg oppdaga alle de flinke sydamene rundt om i Bloglandia, har jeg tenkt på at det er synd sjuåringen ikke er liten og søt og vil ha på seg det mora bestemmer lenger. ...men det er kanskje bra for lommeboka......eller, når jeg tenker meg om så har jeg jo handla en hel del likevel...

Nei, dette ble bare drodling, gitt. ☺

Pia sa...

Min Astrid Lindgren-stil er vel mer Pippi...Men de finner jo sin egen stil etterhvert...

Anonym sa...

Kule sko til kule ongar :) her i heimen er ikke klærene like kule, men guttongen seie "kult" og "det va kult" og "eg e kule" dagen lang, så kult er vist inn det... Klem K

Hello Baby Lou sa...

Hihi, du skriver morsomt. Ser for meg ei fin snelle med smykker på, gravende i søpla.

Jeg er absolutt ingen rosa dame, men fikk ei skikkelig prinsesse. Rockeskjortene jeg hadde til henne, kom aldri på. De vet hva de vil. Og ikke vil.

Ps: hadde også kjøprt fine, røde Converse i sin tid. De ble brukt under tvang et par ganger.

Siri sa...

Åj a, drømmer om hva slags stil ungen skulle ha, helt klart! Og når mor kler opp i åpen skjorte med kul t-skjorte under, så skal den logiske gutten kneppe alle knappene...
Ellers har jeg en gutt som er svært opptatt av klær og bestemt sånn sett. Men han og mor har ganske lik smak.
Selv om jeg fortsatt må selge inn den kule snowboardressen som visstnok ikke er så god å løpe i pga sidræv...

Shy sa...

Det var cubus stilen som gjald når mine var små. No har eg ikkje noko eg skulle ha sagt lenger...

Anne sa...

Hei så kjekt å treffe deg her :-) Håper formen er bedre nå, savnet deg i klubb :-) Snakkes i sommer, vi åpner til skudefestivalen, hils Reidun:-)))

Shy sa...

Hei på deg igjen!
Det er ein award til deg inne hos meg :)

Mammarie sa...

Hehe, kjenner meg litt igjen her ja. Blondeskjorter viste seg å være sabla upraktisk også!

Unknown sa...

cheap replica handbags high quality designer replica high quality designer replica

Unknown sa...

imp sourcecheck my site his comment is heretry this click siteclick over here

boleau sa...

you could try here try this web-site this link view discover this you can find out more

stetheigh sa...

go to the website Discover More Here find more anonymous click now he said

Related Posts with Thumbnails